eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena

Jak se z dovolené vrátit odpočatá, avšak ne s kily navíc?

Autor: Lenka — 17. 7. 2017

Vyrazit na dovolenou k moři, kde čerpáte výhody all inclusive celých dvanáct dní, je rozhodně báječný relax. Jednou si pochutnáte v italské restauraci, pak v té francouzské, drinky do sebe házíte hlava nehlava a po obědě si dáte nášup mini zákusků. Z takové dovolené se člověk vrátí nejenom maximálně odpočinutý, ale pravděpodobně i s nějakou tou váhovou zátěží navíc, a tu v rámci zavazadel bohužel na mysli nemáme.

 

„Nevím, jak to dělám, ale pokaždé, když se vracím z týdenní dovolené z Egypta, vážím o tři kila víc, a to mi přijde celkem dost. Asi to sem tam přeháním a podle všeho s chutí usínám na lehátku. Než abych s vášní šnorchlovala, tak to se raději objednám na masáž,“ vysvětluje Romana a bere to celé s nadhledem.

Jezte v pravidelných intervalech

Spíte do aleluja, snídani nestihnete a pak se s chutí vrhnete na oběd a chybějící snídani dojídáte ještě večer, protože máte zkrátka něco jako vlčí hlad? Chápeme, že dovolená je tu od toho, abychom si dovolovali, co hrdlo ráčí, avšak co se týká jídelníčku  i spánku, snažte se dodržovat určitý harmonogram. Proto snídejte, obědvejte i večeřte. A do toho využívejte i svačiny.

Nezapomínejte ani na to, že nemá cenu ponocovat a raději jděte spát dřív, ať můžete vyblejsknout třeba východ slunce a vidět, jak slunce vstává v jiné zemi. Je to nádherný okamžik.

Pozor na pitný režim

Jeden alkoholický drink s paraplíčkem střídá druhý, do toho kola, pomerančový džus a pak zase nějaký ten alkohol? Zbrzděte tempo a řekněte si o neslazenou vodu. Tu považujte za zdroj tekutin, proto si ji v  horku dopřávejte opravdu hojně. Míchané sladké drinky s alkoholem jsou zbytečně kalorické, dejte si jeden či dva, to bohatě stačí.S pivem také raději šetřete. Mnohem lepší je bílé suché víno.

Vybírejte si správně

Na snídani se dostatečně posilněte. Volte vejce na několik způsobů, doplňte je sýrem, šunkou a celozrnným pečivem. Sáhněte také po zdravých sacharidech.

Oběd si dopřejte vyvážený, avšak k večeři raději vypusťte přílohu a na talířek si nalože maso se zeleninou.

Buďte aktivní

Procházejte se po promenádě a po pláži, pinkněte si volejbal, potápějte se, zaplavejte si, půjčte si člun, prostě neseďte jen na zadku.

Sbalte se a zúčastněte se také nějakého toho výletu, přece jen poznání je klíčové a máme pak na něj hromadu báječných vzpomínek. Neodpírejte sobě ani milému nějakou tu lechtivou chvilku, báječnou kratochvílí tak umažete hned několik kalorií.

pixabay. com

Sdílejte tento článek


Komentáře uzavřeny.

Komentovat

Reklama

Reklama

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace