Česká značka stvořila bohyně!

Česká značka stvořila bohyně!

Málokterá kosmetická značka má takový úspěch v zahraničí, jako Dermacol. Za úspěchem této ryze české značky stojí prvotřídní kosmetika, která dokáže pečovat jak o mladičké tváře, profesionální modelky, tak o vrcholové sportovkyně. Rozmanitost produktů dokazuje i sv


Málokterá kosmetická značka má takový úspěch v zahraničí, jako Dermacol. Za úspěchem této ryze české značky stojí prvotřídní kosmetika, která dokáže pečovat jak o mladičké tváře, profesionální modelky, tak o vrcholové sportovkyně. Rozmanitost produktů dokazuje i svou novou kampaní, ve které se v roli vodních bohyní objevují Miss World 2006 Taťána Kuchařová, Česká Miss Earth 2015 Karolína Mališová a biatlonistka Gabriela Soukalová.bohyně

My vám nyní přinášíme záběry ze zákulisí, abyste si dovedli představit, jak se taková kampaň, kterou můžete od začátku července vidět v televizi, připravuje. Vše začíná tím, že se z vody jako symbol zrození a očisty vynoří tři krásné nymfy, z nichž každá zobrazuje jednu konkrétní vůni úspěšné řady sprchových gelů Aroma Ritual. „Se značkou Dermacol spolupracuji už několik let a naše spojení je velmi pozitivně vnímáno jako u nás tak v zahraničí. Dokonce i mnoho mých kolegyň cizinek používá jejich výrobky. Je to do jisté míry i tím, že Dermacol si velmi vhodně vybírá tváře a přispívá tak ke své oblíbenosti mezi ženami napříč všemi generacemi,“ chválila značku a spolupráci s ní světová topmodelka Taťána Kuchařová, která je dlouhodobě tváří značky Dermacol a v nové kampani zobrazuje vůni Irské kávy. bohyně 2Řada sprchových gelů Aroma Ritual je na trhu již delší dobu zavedena, ale její obliba neustále roste, a proto se Dermacol rozhodl rozšířit ji o další vůně jako například Rozpustilý citron, kterému v kampani vdechla život Gabriela Soukalová: „Stát před kamerou po závodě je pro mě úplně přirozené. Jako kdybych se zpovídala kamarádce se svými dojmy. Naopak natáčet reklamu, to je úplně něco jiného, nového. Dokonce jsem cítila lehkou trému, protože jsem musela dělat věci úplně mimo mou profesi, na které nejsem zvyklá, nejsou pro mě přirozené a musela jsem je hrát. Při natáčení jsem se ale i tak cítila skvěle. Jediné, co mě překvapilo, bylo, jak dlouho se takový spot natáčí. Myslela jsem, že to během dopoledne zvládneme, ale nakonec jsme natáčeli celé dva dny,“ vyprávěla o natáčení Gabriela, o které je známo, že se na každý závod líčí právě kosmetikou Dermacol. Řadu ale Dermacol rozšiřuje nejen o nové vůně, ale i o způsob použití – kromě sprchových gelů totiž nabízí i oleje, peelingy, body lotion a další. „Oproti jiným sprchovým gelům na trhu mají sprchové gely Aroma Ritual vyšší procento parfemace a ženy, které je používají, vycházejí ze sprchy už vlastně navoněné,“ přiblížila hlavní výhodu těchto sprchových gelů Věra Komárová, marketingová ředitelka značky Dermacol. bohyně 3Dermacol má již léta přízeň českých krásek. Tyto osobnosti jsou pak tvářemi po dlouhou dobu a většinou se zrodí velice příjemná a obohacující spolupráce pro obě strany. Jakmile se v branži objeví nová kráska, Dermacol si nenechá ujít příležitost a okamžitě ji osloví. Jako třeba Karolínu Mališovou, letošní vicemiss, která má na hlavě korunku ještě teplou. „Je to pro mě velká čest, že si mě Dermacol vybral a postavil mě do své nové kampaně mezi takové profesionálky jako Táňu a Gabču. Obě toho tolik dosáhly, tak jsem využila příležitosti a získávala od nich zkušenosti. Přiznám se, že jsem měla trochu trému a obavy, ale snažila jsem se odvést maximálně profesionální výkon. Byla to má první reklama, tak snad byl pan režisér F. A. Brabec spokojen,“ rozpovídala se Karolína Mališová, která má již s focením nějaké zkušenosti, ale je také aktivní sportovkyní, takže si měla o čem povídat jak s Taťánou, tak s Gábinou. V kampani se objevila jako jedna z nejoblíbenějších vůní řady Aroma Ritual – Černá třešeň. I přesto, že se ve spotech dívky vynořují z moře, vše se natáčelo v pražských ateliérech. „Jsme česká firma s dlouholetou českou historií, máme české produkty pro českého spotřebitele, tak proč nevyužít českých ateliérů a nepřiznat je? Naopak, jsme na to hrdí,“ přiznala pouhou iluzi moře, která se v klipech vytváří, Věra Komárová.